Az Acer Laptop szerviz, ami megmentette a napot a panzióban
Néha teljesen elképeszt, milyen szinten felváltotta az internetes ügyintézést a többi formátumhoz képest. Példának okának gondoljanak bele abba, hogy hány email-t küldtek el az elmúlt napokban ahhoz képest, hogy mikor írtak utoljára kézzel levelet. Én magam személy szerint nagy rajongója vagyok a kézzel írt levél ötletének, de gyerekkorom óta nem írtam egyet se.
Ugyanez vonatkozik a nyaralásokra is. Az interneten foglaljuk le a szállást, vesszük meg a repülőjegyeket, minden ügyet azon keresztül intézünk el, és ezek után természetesen azt várjuk, hogy minden tökéletesen menjen, mondván, hogy a technika jóval pontosabb, mint az emberi kezek. Ez azonban sajnos nem mindig igaz.
Idén nyáron szezonális munkaként elvállaltam, hogy egy panzióban a nyári rohamban recepciósként dolgozom. Itt is elsősorban már számítógépen tároljuk az adatokat. Itt tudjuk megnézni, ki foglalt szállást, mikorra, és hogy milyen különleges kéréseik vannak a szobájukkal kapcsolatban. Így amikor az egyik gép tönkrement, az elég nagy bajt jelentett számunkra, mert ha egy személy kiesett a bejelentkezők elől, akkor a másikra váró sor kilométerekkel nőtt, hiszen csak ketten voltunk. A főnökség azonnal kiadta a feladatnak, hogy keressünk egy szervizt, és amilyen gyorsan csak lehet, juttassuk el oda a laptopot.
Az internet természetesen jó barátunk, és meg is adta nekünk a választ, mikor rákerestünk az Acer laptop szerviz szavakra. Első helyen egy budapesti üzletet adott meg, ahol a PCMENTOR csapata dolgozik, de mikor megnyitottuk az oldalt, kiírták, hogy a főváros vonzáskörzetében vállalnak kiszállást is. Azonnal lecsaptunk a lehetőségre, és hívtuk is őket a telefonon. Ha még a helyszínen meg tudják csinálni, jóval kisebb lesz a lemaradásunk, mintha most nekünk kellene elmennünk a panzióból.
A PCMENTOR csapata hamarosan meg is érkezett, és rögtön hozzá is láttak a munkához. A panzió tulajdonosa jobban szereti, ha személyesen felügyelheti a munkát, így végig a szerelők nyakába lihegett és kérdéseket tett fel nekik, de becsületükre legyen mondva, a PCMENTOR csapat minden kérdését nyugodtan megválaszolta. Szerencsére nem kellett elvinniük a laptopot, ott helyben rendbe rakták, így azonnal visszaállhattunk a munkába. A tulaj eredetileg nagyon félt, hogy nem lehet majd megcsinálni a gépet, mivel elég régi laptopról van szó, és már rég lejárt a garanciája. A két szerelő, aki kijött, elmagyarázta, hogy ez teljesen rendben van, ők így is vállalnak Acer laptop szervizelést. De ha ismét valami gond lenne vele, akkor ők viszont most egy évig garanciát vállalnak érte, nyugodtan hívjuk őket megint.
Kolléganőm elképedten nézett rám oldalról, ahogy hallgattuk a beszélgetést. Persze, a honlapon fent volt, hogy bármilyen problémát megoldanak, és hogy több mint tízezer elégedett ügyfelük van, de ilyenfajta korrektség igen lenyűgöző a mai világban. Rögtön elhatározta, hogy amint lesz egy kis szabadideje, elviszi a saját Acer laptopját Pestre, mert nagyon kellene neki egy szoftverfrissítés. Szerencsére az én gépemmel nincsen semmi probléma, de ezek után mindenképp fejben fogom tartani a PCMENTOR telefonszámát és címeit, mert bármikor beüthet a baj, és akkor már tudni fogom, kiket kell keresnem.
A tulaj odavolt, kolléganőm megtalálta a tökéletes Acer laptop szervizet, hogy megcsináltassa a gépét, ezek alapján én pedig bátran merem ajánlani másoknak a PCMENTOR szolgáltatásait.